6 de reisdag

22 juli 2018 - Zweeloo, Nederland

Van de regen- wind en onweersmeldingen hebben we nauwelijks iets gehad. In Apeldoorn was het heftig geweest werd gezegd.

We hebben weer ongeveer 100 km gefietst vandaag.

We hebben deels een nieuwe leider omdat de eerste leider zijn knie-probleem heeft. Hij is wel ingetaped en hem is eigenlijk te verstaan gegeven niet meer te fietsen. Maar het is een Fries!

Vanmorgen lange stukken over bospaden en in Duitsland gefietst, Daar een stuk apfelstudel gegeten. Ook gingen we bij Schoonebeek  midden tussen de ja-knikkers door die met enorme pijpleidingen met elkaar verbonden zijn. Heb nooit geweten dat het in zo'n groot gebied en veel was.

De camping is groot en heeft vrije plaatsen, de douches zijn ruim en prettig, heb ook de was weer kunnen doen.

Morgen nog een lange etappe naar Uithuizen in de kop van Groningen.

1. Joke Kreijtz:
    22 juli 2018
    Het lijkt wel een wereldreis in Nederland.
    Morgen weer een.fijne fietsdag naar Uithuizen.
  2. Jos Leufkens:
    22 juli 2018
    Ja, het heeft plaatselijk geregend in Nederland. Hier is het droog gebleven wel in de avond wat dreigende bewolking maar geen regen.
    Morgen een lange etappe! Het wordt heet komende dagen. Let goed op je vochthuishouding en drink genoeg.
    Tot morgen in Uithuizen.
    Gr. ria en jos
  3. Riny Leers-Jaspers:
    23 juli 2018
    100 km fietsen met dit warme weer wat een beproeving. Chapeau. De spreuk van de dag en voor de hele week is: doe het rustig aan en drink genoeg. Succes