Dag 9: Saint-Ay

25 mei 2017 - Saint-Ay, Frankrijk

Vandaag al om kwart over 8 op de fiets, alles netjes opgeruimd en wat gegeten. Het liep super vandaag heb dan ook een rit gemaakt van 120 km. Het was een mooie route met wat mensen ook op de fiets. Zo waren twee dames en een man die vroegen waar ik heen ging en of ik ook de mooie dorpen had gezien. Nog twee koppels die me het hemd van de broek vroegen, zelfs hoe oud ik was, maar wel leuk. In Chateauneuf kon ik langs de Loire fietsen wat een prachtige route is ook al zijn het soms maar geitenpaden. In Orleans op een terrasje een kop koffie genomen, er was van alles te doen in de stad, levendigheid alom. Daar naar de kathedraal maar die hebben geen stempels althans ik kreeg er geen dan maar naar het VVV kantoor, daar de stempel gehaald.Naar de camping was het nog zo'n 15 km dus dat was te doen. Daar onderweg nog Engelse mensen getroffen die naar Griekenland wilde fietsen. In St Ay kende ik de camping en daar is het rustig, sta naast een ouder koppel en bij een bank.De fiets heeft het goed  gedaan en daar ben ik blij mee. Onderweg werd ik nageroepen " Bonne Pelerinage"

1. Jos Leufkens:
    25 mei 2017
    Hoi Leon,
    Mooi verhaal vandaag. Flink wat km's en goed volk onderweg. Dat geeft de burger moed. Mooie route langs de Loire en toch weer een stempel. Gelukkig geen nieuwe problemen met de fiets. Een goede nachtrust voor straks en tot morgen.
    Gr. Ria en Jos
  2. Kees Kreijtz en Joke.:
    25 mei 2017
    Alweer een.positieve dag.
    Veel succes morgen.lekker droog fiets weer en.leuke mensen.ontmoeten .
    Wat wil je nog meer.
  3. Astrid:
    26 mei 2017
    Leuk, zo'n mooie dag na een paar wat lastiger dagen. Veel plezier weer vandaag. Ik hoop dat je niet teveel last hebt van de hitte. Liefs, Astrid