Dag 8: Montargis

24 mei 2017 - Montargis, Frankrijk

Vanmorgen door dorpen naar Villeneuve over zandwegen gereden, later werd de weg weer beter. In Courtenay aangekomen eerst een kopje koffie gedronken en omdat ik toch weer een euvel aan de fiets hoorde en voelde eerst naar het VVV kantoor gegaan om maar weer een fietsenmaker op te zoeken. Na handen en voetenwerk hebben ze kunnen uitleggen waar er een was.De eerste wist niets ervan en stuurde me naar een andere. Deze wist en kon het wel, ik moet het nu wel eerst zien en geloven. Het heuvelachtige stuk heb ik nu gehad en hoop nu een stuk langs de Loire te kunnen fietsen. Bij het VVV kantoor weer een stempel gekregen. Vandaag weer 57 km gefietst, minder dan ik gehoopt had. Nu wat eten en een lekkere douche. Vanavond kijken of ik nog een praatje kan maken met Nederlanders hier op de camping.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jos Leufkens:
    24 mei 2017
    Zandwegen hebben ook hun charmes. Die problemen met de fiets zijn minder. Laten wij hopen dat het nu is het nu opgelost. Minder km's dan gehoopt, morgen dan maar een stevig stuk fietsen langs de Loire. Een praatje maken met de buren zal wel lukken.
    Voor vanavond veel plezier en morgen weer een mooie fietsdag gewenst.
    gr. Ria en Jos
  2. Cor en Rita Toering:
    24 mei 2017
    Leuk weer om te lezen wat je allemaal meemaakt. Dat euvel aan de fiets moet toch wel opgelost worden, zodat je je doorover geen zorgen hoeft te maken.
  3. Mfhendriks:
    25 mei 2017
    Jammer van de fietsenmaker maar voor de rest heb ik veel bewondering voor je. Veel succes verder , let goed op jezelf en een heel mooie dag vandaag met de door jou gewenste kilometers.