Dag 5: Epernay

21 mei 2017 - Épernay, Frankrijk

Vandaag stond in het teken van fiets maken, de was doen en wat in de stad rondhangen. Wat Belgische jeugd die nogal druk aanwezig waren, zijn gelukkig  vertrokken. In de stad is het erg druk vandaag; wat er te vieren is, weet ik niet. Maar er was genoeg volk op de been.

De was is weer schoon en alles is ook weer droog. De pin die ik gekocht had om de fiets vast te maken heb ik maar weggegeven, gebruik ik toch niet en is lastig. Ik had vandaag een beetje moeite om positief te blijven, eigenlijk omdat vanalles misging. De bril zat los omdat het schroefje loszat en ik geen klein schroevendraaier had.vandaag geen fiestoeristen gezien. Op zo'n moment voel je je een beetje alleen. Nu gaat het wel weer. Morgen weer lekker verder fietsen.

1. Jos Leufkens:
    21 mei 2017
    Hoi Leon,
    Dus min of meer een "verplichte rustdag".
    Epernay is een leuke plaats. Ben er eens geweest met Dennis op de motor. Probleem met fiets opgelost, mooi. Ja, dat gevoel van alleen op de wereld herken ik van onze tocht. Even stoppen en wat eten en je bent er weer. Morgen weer fietsen. Het weer wordt goed. Ria en ik hebben vandaag een rondje Maaseik gedaan.
    Nou houd moet en tot morgen.
    Gr. Ria en Jos
  2. Kees Kreijtz en Joke.:
    21 mei 2017
    Het bestaan is een groot avontuur.
    Dat je op moet durven zoeken.
    Want zoals met elke reis.
    Moet je zelf eerst even boeken.
    Leon het komt goéd.
    Succes morgen.
    Wij gaan.op vakantie en gaan daar onze fietstocht jes houden.
    Kees en Joke.
  3. Cor en Rita Toering:
    22 mei 2017
    Kop op, en vandaag zal het wel weer beter gaan. Het is een hele uitdaging en IK doe je het niet na. Mijn man Cor zou dit ook wel kunnen denk ik. Ik hoop dat je weet van wie dit berichtje komt. In ieder geval we leven met je mee.
  4. Jos en Bep Hinskens:
    25 mei 2017
    Hallo Leon, we volgen je op je tocht. Het is een hele uitdaging.Moed houden en verder gaan.Heel veel groeten en succes.