Dag 6: Nogent-sur-Seine

22 mei 2017 - Nogent-sur-Seine, Frankrijk

Gisteravond nog een gezellig onderonsje gehad met mensen uit Zelzate België. Er was ook een koppeltje uit Londen, ze waren met de fiets en maakte een rondreis door Europa en willen dan door naar Zuid-oost Azië om daar ook te gaan trekken. Ze hadden beiden hun banen opgezegd om een jaar te trekken. Vanmorgen om zes uur waren de buren al wakker en ik ook. Na een ontbijtje werd ik door de buren uitgeleide gedaan. Onderweg in Sezanne op het zelfde terras gezeten als een paar jaar geleden. Het blijkt toch dat het boekje van een paar jaar geleden wat verouderd is want er zijn weggetjes bij gekomen. Door de champagnevelden rijden is wel fijn maar de hellingen zijn verraderlijk. Heb vandaag mijn snelheid verbroken een keer 51 km en een keer 53 km per uur ( wel bergaf ). Hier in het dorp moest ik om rijden en dat was maar liefst 12 km wat toch wel belachelijk was. Vandaag 100 km gefietst . Sta nu op een mooie camping en is redelijk bezet. Denk dat ik vroeg ga slapen.

1. Jos Leufkens:
    22 mei 2017
    Hoi Leon,
    Ja dat is leuk die contacten onderweg of op de camping. Wij genoten daar ook van. Maar eh, snelheidsduivel 53 kmh, wel uitkijken. Och, dat omrijden, dat hoort erbij. Mooie afstand weer. Ja en op tijd naar bed.
    Morgen weer een mooie dag. Het ga je goed. Tot morgen,
    Gr. Ria en Jos
  2. Kees Kreijtz en Joke.:
    22 mei 2017
    Wow had je wel je helm op?
    Fijn dar de dag weer goed is verlopen.
    Morgen weer een nieuwe uitdaging.Succes.
    Kees en Joke.
  3. Jaak:
    23 mei 2017
    Hey Leon,

Dan ben je sneller dan met de Corvair de laatste jaren :-).

Doe voorzichtig aan want met die snelheid is het best wel gevaarlijk. Dus je helm op.

Groetjes Jaak.