Dag 21

6 juni 2017 - Puente La Reina, Spanje

Gisteravond nog een heel gesprek met Amerikaanse dames gehad.  Ze kwamen uit de staat Vermont. Ze schaamde zich voor hun President. Vanmorgen na een goed ontbijt vertrokken en het liep lekker tot we in Pamplona aankwamen daar lagen tegels met van de Santiagoschepl. Maar we werden uit de stad geleid terwijl we naar de Kathedraal wilde. Na wat heen en weer vragen kwamen we bij de Kathedraal en hebben onze stempel gekregen. Maar nu weer de stad uitkomen dat was een ander verhaal, uiteindelijk na het gebruik van twee liften kwamen we op de goede weg en konden we de vrij grote stad verlaten. Buiten de stad wachtte ons een grote col maar met het geluk van rugwind ging het best goed. Onderweg nog wat gegeten en koffie gedronken. Even voor de plaats Puenta La Reina nog naar een kerk gegaan om een stempel te halen. Om 15.00 uur was het tijd om een herberg te zoeken voor dat alles vol is. We hebben weer een herberg met stapelbedden, afgelopen nacht is goed gegaan, dus nu weer hopen. We zijn te voet even de stad ingeweest na gedoucht te hebben. Ik was mijn leesbril kwijt, mijn schrift is vol en mijn oen uitgeleend en vergeten terug te krijgen. In een soort Action hebben we alles gevonden.  Terug in de herberg is het vol en er zitten allerhande mensen tussen. Uit Costa Rica, Japan en noem maar op. Vandaag weer 65 km gereden.

1. Jos Leufkens:
    Hoi Leon,
    Leuk die contacten onderweg. Een grote stad in en uitkomen was voor ons ook
    altijd een extra avontuur. Ook leuk dat je een fietsmaatje hebt gevonden. Berg op en de wind mee, dan gaat het wel. Weer de nodige kms gereden. Een bont gezelschap daar in die herberg. Leuk. Ook mooie foto's. Ja en dat jasje doet het toch maar. Veel plezier vanavond en morgen weer veel succes.
    gr. Ria en Jos
  2. Maurice Janssen:
    6 juni 2017
    Prachtig weer :) ik ben gisteren in Santiago aangekomen.
    Buen Camino !
  3. Annie Popping:
    6 juni 2017
    Leon respect voor jou. Wij vinden het een knappe prestatie en lezen jouw verslagen gretig. Nog ff volhouden. Groeten Annie en Henk
  4. Astrid:
    7 juni 2017
    Leuk die foto's. Veel plezier met je gezelschap!
  5. Marco:
    28 juni 2017
    Hoi Leon,
    leuk dat we vanavond hebben bijgepraat. Ben je log aan het lezen, hartstikke leuk! Ik was op 30 april in Puente la Reina. Heel gezellige hoofdstaat daar en een lange lunch herinner ik me. Die dag verder gelopen naar Lorca in de stromende regen.