Dag22

7 juni 2017 - Logroño, Spanje

IMG_1769

IMG_1768

Vandaag was weer bergje op en bergje af, de uitzichten waren dan ook prachtig. We zaten zo ongeveer op 550 hoogte gemiddeld. Na het ontbijt vertrokken en het fietsen ging voorspoedig.Onderweg kwamen we bij een wijnmakerij daar hangen twee kranen waar je gratis wijn kon tappen. Binnen moest je een beker kopen en dan kon je wijn tappen. Veel hangen er ook gewoon even onder, per dag wordt er ongeveer 100 liter getapt.Het is een oud klooster met mooie elementen. We kregen er ook een stempel. In Los Arcos hebben we wat gegeten, spaghetti, was lekker.Op een gegeven moment was er een mooie herberg die door Belgen gerund werd maar het was nog te vroeg en wilde nog zo'n 30 km verder fietsen. Onderweg hebben we nog een hele grote Phillips reclame gezien helemaal in tegeltjes een gedeelte het logo en op het ander gedeelte stond autoradio.Nu zitten we midden in de stad met een leuk uitzicht over de straat,en de kathedraal.We  zitten 3 hoog. Maar toen we naar boven liepen kraakte alle botten en ging het moeizaam. Na een douche ging het alweer beter, we worden er goed verzorgd je krijgt beddengoed en een handdoek. Op ons balkon kunnen we de was drogen. Hier loopt een grote Amerikaan uit San Francisco ,wat Duitsers, Denen en een mevr uit Gieten. Nu gaan we eten scoren en dan nog even door de stad en morgen gezond weer op. Waar we dan belanden zien we morgen weer. De afstand van vandaag is 70 km.

1. Jos Leufkens:
    Hoi Leon,
    Leuke dag vandaag. En weer een gemeng gezelschap. Laat het eten smaken.
    Maak er weer een leuke avond van en voor morgen weer succes.
    Hoeveel hoogtemeters heb je al gemaakt?
    Gr. Ria en Jos
  2. Armand:
    7 juni 2017
    Hoi broer zo te horen wordt het iedere dag leuker,het is je gegund na zo'n prestatie. Hopelijk morgen weer een nog leukere dag. Gr en veel km.
  3. Kees Kreijtz en Joke.:
    7 juni 2017
    Je lijkt wel te fietsen met vleugels zo goed gaat het.heb er wel even een naar gevoel over gehad zo n onderneming maar dat gevoel gaat allengs over in geloof op een goede afloop.morgen weer veel succes.
  4. Annemie:
    8 juni 2017
    Knap, hoe je het doet! Het begint steeds meer de 'Camino' te worden, lijkt me zo. Ook een typisch andere omgeving als door Frankrijk.
    Blijf verhaaltjes en foto's sturen!
    Succes met het vervolg!