Dag 1 Tihange

17 mei 2017 - Huy, België

Vandaag gestart en het was deze keer zonder problemen ,maar mensen wat was heet. Om half 9 thuis vertrokken na een telefoontje van Tijmen en de kinderen om mij fijne reis te wensen. Jos Leufkens zou meefietsen tot Vise maar helaas was hij ziek en ging dat niet. Yvette had het terras al open gemaakt en daar een lekker kopje koffie gedronken. Lou en Armand stonden klaar om tot Maastricht mee te fietsen. In Maastricht bij St Servaas een stempel gehaald. Lou en Armand zijn weer huiswaarts gefietst en ik ben door gefietst. Onderweg bij bij Serain waren de fietsborden weg en heb ik een rondje gefietst . Al snel was ik weer op de goede weg en heb toch een paar keer gestopt om te drinken. In Tilleur moest ik nog 28 km maar ben even in een kroegje gedoken en heb daar koude cola gedronken, water bij laten vullen en even uit de zon. Om 18 uur was ik in Tihange en ben weer alleen op de camping. Hier is een grote supermarkt dus water ingeslagen voor morgen en als de tent opstaat ga ik eten. Dit was het voor vandaag heb 108 km gefietst vandaag dus ik zal goed slapen vannacht.