Dag 1 Tihange

17 mei 2017 - Huy, België

Vandaag gestart en het was deze keer zonder problemen ,maar mensen wat was heet. Om half 9 thuis vertrokken na een telefoontje van Tijmen en de kinderen om mij fijne reis te wensen. Jos Leufkens zou meefietsen tot Vise maar helaas was hij ziek en ging dat niet. Yvette had het terras al open gemaakt en daar een lekker kopje koffie gedronken. Lou en Armand stonden klaar om tot Maastricht mee te fietsen. In Maastricht bij St Servaas een stempel gehaald. Lou en Armand zijn weer huiswaarts gefietst en ik ben door gefietst. Onderweg bij bij Serain waren de fietsborden weg en heb ik een rondje gefietst . Al snel was ik weer op de goede weg en heb toch een paar keer gestopt om te drinken. In Tilleur moest ik nog 28 km maar ben even in een kroegje gedoken en heb daar koude cola gedronken, water bij laten vullen en even uit de zon. Om 18 uur was ik in Tihange en ben weer alleen op de camping. Hier is een grote supermarkt dus water ingeslagen voor morgen en als de tent opstaat ga ik eten. Dit was het voor vandaag heb 108 km gefietst vandaag dus ik zal goed slapen vannacht.

1. Betty Van Heel Weterings:
    17 mei 2017
    Een hele fijne fiets toch, gezond terug.
  2. Mart:
    17 mei 2017
    Allez, de kop is eraf ! Veel succes verder !
  3. Jos Leufkens:
    17 mei 2017
    Mooi Leon, de kop is eraf en dan meteen 108 km. Petje af.
    Zeker met dit warme weer. Spijtig dat ik niet mee kon, ik had mij er rechtop verheugd om je op weg te helpen. Helaas. Goed reis verder en groet van Ria en Jos
  4. Gerry Wilbers:
    17 mei 2017
    Hoi Leon, ik wens je heel veel succes bij je fietstocht.
  5. Ci:
    18 mei 2017
    Goed begonne is half gewonne . Veel succes met je tocht en nog vele mooie dagen.
  6. Louise en Kees:
    18 mei 2017
    Een hele mooie en goede tocht gewenst; leuk om je te volgen! Heel vee succes!
  7. Kees Kreijtz en Joke.:
    19 mei 2017
    Wij wensen je een voorspoedige reis naar S d C.
    Wel heel veel km de eerste dag vergeet niet te genieten onderweg. Succes.