Dag 12: Availles-limouzine

28 mei 2017 - Availles-Limouzine, Frankrijk

Mijn luchtbed heeft het gehouden vannacht, had hem met fietsplak gemaakt. Ook vandaag weer erg warm dus weer veel drinken. Heb de magische grens bereikt van 1000 km. Vandaag weer 117 km gefietst. In het begin liep het lekker en het ging goed. Heb ook reeën gezien en ben daar even voor gestopt. Op een gegeven moment kwam ik in Lussac, wat een pelgrimsplaats van St. Jacob is, maar nergens een stempel te krijgen. In het café wat gedronken en nog eens gevraagd, maar ik vroeg schijnbaar iets raars: ze wisten van niets. Ook vroeg ik iemand de weg en ook daar wist niemand de weg. De ene zei links en de andere rechts, dus maar op mijn gevoel afgegaan. Op de weg lagen veel dode slangen van wel anderhalve meter lang en ook een dode uil. Nu ga ik wat eten hier in het plaatselijke restaurant. Morgen weer een fles met vruchtensap halen dat doet goed en geeft weer even energie. En Jaak de foto's volgen, staan er nog niet op.

1. Jos Leufkens:
    28 mei 2017
    Hoi Leon,
    Mooi de eerste 1000 km. Chappeau! Ja, de weg wijzen door een Fransman, die weten soms niet eens waar de wonen. Dus volgende reis richting Scandinavia.
    En idd. waar blijven de foto's. Verder gaat het goed zoals ik lees. Laat het avondmaal smaken en tot morgen.
    Gr. Ria en Jos
  2. Kees Kreijtz en Joke.:
    28 mei 2017
    Hoi hoi.
    Wij drinken ook heel veel door de warmte en dan fietsen wij er nog niet bij.Fijn dat je niet plat hebt mieten.liggen.
    Morgen veel succes en.opbnaar de volgende bijna 1000 km.