Dag 11:Mézières en brenne

27 mei 2017 - Mézières-en-Brenne, Frankrijk

Vandaag staat in het teken van drinken , drinken en hitte. Vannacht om 4.00 wakker lag ik op de grond, luchtbed leeg, opgepompt met de nodige moeite om geen mensen wakker te maken. Om 7.10 uur weer een leeg luchtbed dus maar opgestaan. Om 8.00 zat ik op de fiets en omdat ik dacht de meeste hellingen gehad te hebben, viel het toch wat tegen. Maar realiseer me dat ik over de helft van Frankrijk zit dus het gaat goed. Ben onderweg in Chation sur Indre gestopt om wat te drinken en te eten, helaas geen stempel omdat alles dicht was. Rond 15.00 kwam ik aan in Mézières en Brenne en heb de eerste de beste camping genomen, het was erg heet en mijn water was weer op. Het is een fijne rustige camping met maar 15 plaatsen en wat er zit zijn ornithologen met in de buurt een observatorium . Door het transpireren had weer alles gewassen na het douchen en de buren kwamen met een waslijn aan die kon ik niet weigeren want eerst de buurman en even later ook nog de buurvrouw . Bij de proxy wat te eten gehaald en dan rusten. Heb vandaag 80 km gefietst.

1. Jos Leufkens:
    27 mei 2017
    Hoi Leon,
    Ja, hier is het ook heet. Vanmorgen om 11.00 uur was het al 30 gr. in de schaduw. Wij gaan morgen vroeg ook een stukje fietsen. Wij vertrekken al om 08.30 uur om zo rond 11.00 voor de grote hitte weer thuis te zijn. Onderweg drinken is heel belangrijk.
    Wat betreft de camping, daar zal het met die vogelaars wel rustig zijn. Je luchtbed twee keer leeg. Ja, dat slaapt niet lekker. Vanavond de stop er goed opzetten.
    Nou veel plezier met de vogelaars en tot morgen.
    gr. Ria en Jos
  2. Jaak:
    Hoi Leon,

Denk regematig aan je. Ben zelf vol op aan het klussen en weet wat de warmte doet. Mijn voordeel is dat ik als het te gek wordt het klussen voor lief neem en de koelte en rust op zoek. Is bij jou wellicht even anders.

Heel veel sterkte.

Groetjes Jaak.
  3. Jaak:
    Leon,

Mis ik de foto's of kijk ik niet goed?

Groetjes Jaak.
  4. Jos en Bep Hinskens:
    28 mei 2017
    Leon we volgen je en wensen je veel succes.
    Jos en Bep